TEL. KONTAKTOWY

+48 22 250 28 58
ADRES EMAIL

info@conectro.pl


Prosty CRM

Dlaczego prosty system CRM jest ważny?

CRM (ang. Customer Relationship Management) to narzędzie do zarządzania relacjami z klientem. Jest to stosunkowo nowy rodzaj systemu, jednak na przestrzeni lat prężnie się rozwinął i zmienił swoją postać.

CRM powstał w latach 90 XX wieku z połączenia systemu SFA (do automatyzacji sprzedaży) oraz CSS (dla obsługi serwisowej po sprzedaży). Był on wtedy systemem instalowanym na serwerach u Klienta w firmie. Dostęp do systemu dostępny był tylko z biura. Dodatkowo system CRM starej generacji był bardzo nieprzyjazny użytkownikowi, mało intuicyjny oraz niechętnie aktualizowany przez pracowników.

Ta epoka CRM już prawie za nami. Większość twórców dzisiejszych CRMów stawia na system w formule SaaS (Software as a Service), czyli z dostępem przez przeglądarkę internetową, w każdym miejscu z dostępem do Internetu. Dzięki takiemu rozwiązaniu pracownik może korzystać z systemu nie tylko z biura. Autorzy systemów odchodzą również od skomplikowanych interfejsów oraz zbyt dużej ilości funkcjonalności. CRM nowej generacji to ten, który można dostosować do potrzeb użytkownika. pozbawiony jest rozbudowanych funkcjonalności. Oznacza to, że dostarcza on odbiorcy tyle, ile ten potrzebuje. Niestety nie wszyscy autorzy systemów CRM zdają sobie sprawę z konieczności upraszczania opgramowań i w dalszym ciągu rozbudowują swoje systemy o zupełnie niepotrzebne funkcjonalności.

Dobry system CRM to taki, w którym z przyjemnością uzupełniamy kartę historii relacji z Klientem.
Poznaj Conectro.

Polityka prywatności | Polityka cookies
Crafted with in Gdańsk