TEL. KONTAKTOWY

+48 22 250 28 58
ADRES EMAIL

info@conectro.pl


Jak działa
system Conectro

ZAAWANSOWANA TECHNOLOGIA W PRZYJAZNEJ FORMIE

CRM zintegrowany z PBX - zrobiliśmy to zupełnie inaczej. Dlatego Conectro można zintegrować z dowolną centralą IP PBX, a połączenia wykonywane są w najwyższej jakości.

System CRM - pracuj i dzwoń z poziomu przeglądarki

Najwyższą warstwę systemu stanowi przejrzysty interfejs dostępny przez dowolną przeglądarkę internetową. Na tym poziomie korzystasz ze wszystkich funkcjonalności systemu CRM i wykonujesz połączenia telefoniczne.

Centrala IP PBX Conectro

W niższej warstwie systemu zbudowaliśmy centralę telefoniczną IP PBX, która na stałe zintegrowana jest z CRM Conectro. Centrala i CRM komunikują się ze sobą za pomocą technologii WebRTC. Dzięki temu rozwiązaniu Conectro można zintegrować z dowolnymi centralami, a jakość wykonywanych połączeń jest najwyższa.

Dowolna centrala lub operator

Protokół SIP umożliwia podłączenie do Conectro usługi dowolnego operatora telefonii VoIP lub dowolną centralę telefoniczną, która obsługuje ten protokół. Dlatego nie ma znaczenia czy posiadasz centralę IP PBX lub stałego operatora VoIP czy dopiero planujesz zakup ich usług.

Masz pytania?

Chętnie odpowiemy na wszystkie Twoje pytania oraz przedstawimy szczegółowo naszą ofertę. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej zapraszamy do kontaktu bądź do działu FAQ.

Polityka prywatności | Polityka cookies
Crafted with in Gdańsk