TEL. KONTAKTOWY

+48 22 250 28 58
ADRES EMAIL

info@conectro.pl


FAQ

ODPOWIEDZI NA NAJCZĘŚCIEJ ZADAWANE PYTANIA

Nie. Wystarczy, że do Conectro podłączysz usługi VoIP od dowolnego dostawcy, by korzystać z funkcjonalności CRM oraz wykonywać i odbierać połączenia z poziomu interfejsu jednego systemu.
Conectro jest intuicyjnym systemem do zarządzania relacjami z klientem, który można zsynchronizować z dowolną centralą IP PBX dostępną na rynku. Jeżeli nie chcesz kupować centrali, wystarczy że do systemu podłączysz usługi dowolnego dostawcy telefonii VoIP. Takiego rozwiązania nie oferuje żaden inny system na rynku.
Do większości centrali można podłączyć kartę rozszerzeń VoIP. Zintegrowanie karty z centralą umożliwia korzystanie z systemu Conectro.
Conectro powstało dzięki pracy zespołu doświadczonych programistów, którzy mogą dostosować system do Twoich indywidualnych potrzeb.
System Conectro sprzedawany jest przez naszych Partnerów. Jedyne, co musisz zrobić, to skontaktować się z nami, a my skierujemy Cię do Partnera w Twojej okolicy, który przedstawi Ci szczegółową ofertę oraz odpowie na wszystkie Twoje pytania.
Tak. Conectro jest systemem zlokalizowanym w chmurze, który wykorzystuje standard webRTC. Dzięki temu możliwa jest rozmowa z poziomu przeglądarki internetowej w czasie rzeczywistym. Oznacza to, że z Conectro możesz korzystać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu.

Nie znalazłeś odpowiedzi na nurtujące Cię pytania?

Chętnie rozwiejemy wszystkie wątpliwości oraz przedstawimy szczegółowo naszą ofertę. Jeśli chcesz dowiedzieć się więcej, zapraszamy do kontaktu.

Polityka prywatności | Polityka cookies
Crafted with in Gdańsk