TEL. KONTAKTOWY

+48 22 250 28 58
ADRES EMAIL

info@conectro.pl


CRM

Customer Relationship Management

CRM (z ang. Customer Relationship Management) to system do zarządzania relacjami z klientem, którego głównym celem jest zwiększenie lojalności obecnych klientów poprzez odpowiadanie na ich indywidualne potrzeby, przy jednoczesnym pozyskiwaniu nowych klientów. System CRM jest coraz chętniej wdrażany do firm, szczególnie do działów odpowiedzialnych za kontakt z Klientem. Każdy CRM musi być uzupełniany na bieżąco przez użytkownika, więc bardzo ważny jest jego przejrzysty i intuicyjny interfejs. Tylko wtedy system będzie mógł przynieść wymierne korzyści w postaci zwiększenia sprzedaży.

Korzyści:

-wzrost jakości obsługi klienta - system CRM gromadzi w sobie informacje historii relacji z klientem, a więc całą wiedzę o nim. Użytkownik systemu wie, z jakimi problemami klient dzwonił w przeszłości i jest w stanie obsłużyć go na najwyższym poziomie.

-mobilność użytkowania systemu - z większości nowoczesnych systemów CRM można korzystać z dowolnego miejsca z dostępem do Internetu. Dzieje się tak poprzez wykorzystanie technologii SaaS (Software as a Service), czyli możliwości korzystania z systemu z poziomu przeglądarki internetowej.

-analiza efektywności dzięki raportom, które mają za zadanie w przejrzysty sposób przedstawić statystyki z działalności użytkowników systemu. przedstawiają między innymi ilość nawiązanych i odebranych połączeń.

A to tylko nieliczne korzyści, jakie daje system CRM.
Dowiedz się więcej, poznaj Conectro.

Polityka prywatności | Polityka cookies
Crafted with in Gdańsk