TEL. KONTAKTOWY

+48 22 250 28 58
ADRES EMAIL

info@conectro.pl


CRM w firmie

Jak wykorzystać system w firmie

CRM (ang. Customer Relationship Management) czyli oprogramowanie do zarządzania relacjami z Klientem. Wprowadzony do firmy daje wymierne korzyści. Jeżeli masz u siebie w firmie system typu CRM, na pewno tego doświadczyłeś. Jeżeli nie – przeczytaj o tym, co możesz zyskać.
System CRM jest oprogramowaniem ułatwiającym pracę oraz zwiększającym efektywność sprzedaży. Coraz częściej wykorzystywany jest w przedsiębiorstwach, które mają w swoich strukturach Dział Obsługi Klienta bądź prowadzą kampanie sprzedażowe lub marketingowe. Wprowadzenie systemu do firmy daje, jak już zostało powiedziane wcześniej, wymierne korzyści. Jednak zanim to – trzeba go wdrożyć i w większości przypadków – przeszkolić pracowników oraz zachęcić ich do ciągłej aktualizacji systemu, gdyż tylko bieżące uzupełnianie historii przebiegu relacji z klientem przez użytkownika może przynieść faktyczne korzyści i znaczne zwiększenie sprzedaży.

Korzyści wprowadzenia systemu CRM do przedsiębiorstwa:

-podwyższenie jakości obsługi Twoich klientów i indywidualne podejście do Klienta, co w następstwie daje zwiększenie sprzedaży.
-stała kontrola wykonywanej pracy-dzięki Modułowi Raportów, który ma za zadanie w przejrzysty sposób mają przedstawić całą pracę użytkowników systemu, możesz kontrolować i weryfikować efektywność pracy. Dowiesz się jaka jest ilość wykonanych akcji oraz wygrane interesy przez Twoich pracowników oraz wiele, wiele więcej.
-dzięki wykorzystaniu technologii SaaS (Software as a Service), czyli dostępu do systemu z dowolnego miejsca, gdzie jest Internet, Twoi pracownicy mogą pracować z domu (tzw. home office) bądź będąc poza domem czy biurem np. w delegacji.

CRM to inwestycja, która przy odpowiednim użytkowaniu, bardzo szybko się zwraca.
Poznaj Conectro.

Polityka prywatności | Polityka cookies
Crafted with in Gdańsk